Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2008 12:18 - Рок-има ли смисъл да свириш днес?
Автор: moodswinger Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2569 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 09.01.2008 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди около година аз и няколко приятелчета решихме да направим група.Няма да споменавам, колко трудно беше да се намери техника и музикални иснтрументи, но накрая след около шест месеца усилия успяхме да съберем минималното, за да започнем да правим музика.Първоначално всичко вървеше идеално, събирахме се всички и свирихме с часове, израствахме като музиканти.Дойде и времето, когато трябваше да излезем на концерт.Преди него може да се каже, че прекарвахме всичкото си време в репетиционната.Прибирахме се само да спим.Бяхме подготвени идеално за приближаващия голям  ден.Най накрая той настъпи, глътнахме по чашка ракия и излязохме на сцената.Изпълнението мина перфектно с изключение на няколкото гафа, които озвучителя направи с китарата ми, изключвайки я тук-там, но иначе стана перфектно.След този концерт започнахме да се събираме все по-малко.Ритъм китаристката ни се увлече по ска течението и започна да свири с момичетата от една женска група, с която споделяхме репетиционната си.Барабанистът и вокалистът пък на своя страна започнаха да свирят сами, а аз и басиста ни единствено ходихме да оправяме след като другите са се насвирили с надеждата да забием някое от старите парчета.След това женската група започна да се държи много немърливо с инструментите, които им бяхме поверили, късаха кабели, чупиха чинели, ефекти, и просто бяха превърнали репетиционната в зала за събиране.На мен като фронтмен ми писна и един ден си изнесох техниката и инструментите и в репетиционната останаха само едни барабани, бас и ритъм китара, без какпка озвучение и ефекти.Тогава аз бях най-мразеният от всички с изключение на басиста, защото само той явно разбираше, какво бях дал на останалите и какво получих в замяна.


Тагове:   рок,


Гласувай:
0



1. idirazberi - А! Бойски :) Аз не бях само на една ...
09.01.2008 13:56
А! Бойски :) Аз не бях само на една чашка :) Ама беше яко ... Не било писано :) Лонг лив Rock'n'Roll! :)
цитирай
2. rgeorgiev - От гледна точка на фен на този стил ...
09.01.2008 14:30
От гледна точка на фен на този стил музика ти казвам не само че има смисъл, ами че е много похвално :)
А за вашата група може би проблема е бил, че сте взели мацка за китаристка. Някак си не върви 4 момчета и едно момиче, освен ако тя не пее. На мен така ми струва де, ти сигурно си по-наясно с тия неща ;)
цитирай
3. starsailor - Музиканти под път и зад него. Ако не ...
09.01.2008 18:48
Музиканти под път и зад него.Ако не се бях махнал от ШУ(Шуменския Университет) можеше да посвиркаме малко,ама нейсе.Късмет със следващата ти група(не ги избирай на маса,щото ако знаеш на маса колко групи съм направил и после разпаднал..:)Поздрави
цитирай
4. idirazberi - Не беше мацка
09.01.2008 19:58
, но е добро дете :)
цитирай
5. algue - :)
09.01.2008 21:02
Свиркайте си там уеее :) Важен е ентусиазмът :)
цитирай
6. idirazberi - Понятието там вече го няма. . . пр...
10.01.2008 00:54
Понятието там вече го няма... пръснахме се... ееее кака ми липсва нашият Шумен :)
цитирай
7. moodswinger - Шумен
10.01.2008 10:27
как няма да ти липсва Владе, то колко ли алкохолни-звездобройни нощи ли не сме имали.Пък и си беше много уютно в репетиционната едно време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moodswinger
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70092
Постинги: 18
Коментари: 19
Гласове: 291
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930